Известие

Collapse
No announcement yet.

за или против спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
    При мен няма абсолютно никакъв прах. Пипал съм с пръст. Абсолщтно чисто е. Аз съм с K&N.
    Същото е и с мен.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47


      все си мисля че номера е в правилното количество масло. ако е много цапа дебитомера, ако е малко не задържа праха
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #48
        При мен и с хартиения и със конуса имаше прах.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          и аз съм /за/ спортния филтър но без чип,както казват колегите се постига само звук
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #50
            Не знам с чип или без. Обаче има разлика с филтрите. Когато го сложиш (същото е и с чипа) не усещаш баз разлика. Но като го махнеш и върнеш оригиналниа тогава разбираш вече. Аз продадох моя кит със филтъра. Сложих оригиналния и се спъна колата. Няма го респонса кайто имаше преди. Не е голяма разликата, но като свикнеш с хубавото после правиш разлика.

            С всичко е така. С хубавото се привързваш бързо. Но като паднеш по-долу и го усещаш. Сега пак ще слагам спортен. Бучи, трещи с него ама и някак му е по-лесно на двигателя. Сякаш диша по-лесно наистина. Не е само внушение. Говоря за конуса. За реплейсмънт не знам как е.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              За това дали съм против или за спортните филтри мисля се вижда на снимките.
              На едната снимка филтърът го снимах от външната страна, а на другата снимка от вътрешната
              Това е JR конус от моята кола, свален за почистване след 15 000 км
              Attached Files
              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                За това дали съм против или за спортните филтри мисля се вижда на снимките.
                На едната снимка филтърът го снимах от външната страна, а на другата снимка от вътрешната
                Това е JR конус от моята кола, свален за почистване след 15 000 км
                Да, то вски филтър така изглежда бе колега. Финния прах той премине ли през филтъра мислиш ли че остава по вътрешната му стена? Той и обикновения така изглежда. От вътре като нов, а от вън черен.

                Тръкни с пръст по стената на дебитомера от вътре!
                Last edited by oem; d.m.y г., 23:42.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                  За това дали съм против или за спортните филтри мисля се вижда на снимките.
                  На едната снимка филтърът го снимах от външната страна, а на другата снимка от вътрешната
                  Това е JR конус от моята кола, свален за почистване след 15 000 км
                  отдавна е трябвало да го изпереш според мене
                  sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                  ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                  ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                  Продавам Алфи на части!

                  Comment


                  • #54
                    аз съм виждал и по мръсни филтри.направо черни,но има всякакви финове
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment


                    • #55
                      Че вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
                      Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
                      Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.
                      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                        Че вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
                        Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
                        Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.
                        И по мойте тръби не е имало никога. Само по дебитомера. Нито по тръбие преди него нито след него. Само по стената на дебитомера. Там полепва и по самия сензор най-вече.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          на около 10-15000км. ,а с мнението си не казвам нищо за твоя филтър/сори ако така си си помислил/нормално е на тези км.да се чисти,горе долу на каквито км. се сменя оригиналния на тези переш спортния/мое мнение/
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                            Че вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
                            Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
                            Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.
                            Гърция е друга "бира" там пътиштата са чисти,иначе моя се цапа за 3000-4000 хиляди максимум
                            на кутията с препарата и маслото за филтъра пише сервизиране на 5000км ама за хубави пътишта предполагам
                            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                            Продавам Алфи на части!

                            Comment


                            • #59
                              Няма проблем, просто исках да кажа, че спортния филтър не пуска повече мръсотия от обикновения, даже според мен по-малко
                              По принцип гледам да го пера на 10 000- 15 000 км, защото на вид не мога да го определя дали е за чистене
                              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                                Няма проблем, просто исках да кажа, че спортния филтър не пуска повече мръсотия от обикновения, даже според мен по-малко
                                По принцип гледам да го пера на 10 000- 15 000 км, защото на вид не мога да го определя дали е за чистене
                                Може и на повече да го чистиш по принцип. Нищо че изглежда мръсен. Той си пропуска пак достатъчно въздух. Даже колкото по мръсен толкова по-добре филтрира. Но пък да не го чакаш да се задръсти хептен.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X